Open Dag

• Locatie

Verschillende locaties

locatie

Wil jij gaan studeren en ben je bezig met het maken van een studiekeuze? Bezoek dan de Open Dag! Ontdek hoe het is om bij ons te studeren, maak kennis met onze studenten en docenten, volg voorlichtingen en nog veel meer!

Op zaterdag 16 november kun je een Open Dag bezoeken. Neem tussen 10.00 en 16.00 uur een kijkje in onze gebouwen, ga in gesprek met docenten, studenten en studiekeuzeadviseurs, volg voorlichtingen van de opleidingen waar je interesse in hebt, bezoek de informatiemarkten en kom meer te weten over studeren in de stad Groningen.

Aanmelden voor de Open Dag is op dit moment nog niet mogelijk. Wil je op de hoogte gehouden worden en een seintje krijgen zodra je je kunt aanmelden? Laat dan hier je gegevens achter.

Wegwerkzaamheden
Er zijn momenteel veel wegwerkzaamheden in Groningen, o.a. door de aanpak van Ring Zuid. Kom je met de auto? Plan dan van tevoren je reis en kijk op www.groningenbereikbaar.nl waar aan de weg gewerkt wordt.

Veelgestelde vragen over de Open Dag

Opleidingen