Open Dag Masters

• Locatie

Verschillende locaties

locatie

Als bachelorstudent of professional uit het werkveld til jij je kennis, loopbaan en ambitie naar een hoger niveau met een praktijkgerichte Hanze Master. Master up your future en bezoek de Open Dag Masters!

Tijdens de Open Dag Masters kun je een voorlichting van Hanze Studiekeuzeadvies bijwonen waarin wordt toegelicht wat een Hanze Master precies inhoudt en hoe je een goede studiekeuze kunt maken. Daarnaast zijn er voorlichtingssessies van diverse masteropleidingen. Ook kun je op de informatiemarkt in gesprek gaan met studenten/docenten van (een deel van) de masters en onze studiekeuzeadviseurs.

Neem ook een kijkje op de Minorenmarkt!

Tegelijk met de Open Dag Masters vindt de Minorenmarkt plaats. Tijdens de Minorenmarkt kun je kijken welke minor het beste bij jou past. Elke minor heeft op de markt een eigen stand, dus je kunt overal langs lopen. Docenten en studenten staan voor je klaar om je meer over de minoren te vertellen en al jouw vragen te beantwoorden.

Meld je aan voor de Minorenmarkt

Veelgestelde vragen over de Open Dag Masters

• Aarde en Milieu