Minorenmarkt

• Locatie

Van OlstBorg

locatie

Als onderdeel van je studie kies je een minor. Dit is voor jou een mooie kans om eens een kijkje te nemen in een heel ander vakgebied. Of om je juist meer te verdiepen binnen je eigen opleiding.

Tijdens de Minorenmarkt op 20 maart kun je tussen 15:00 en 18:00 kijken welke minor bij jou past. Elke minor heeft dan een eigen stand, dus je kunt overal langs lopen. Docenten en studenten staan voor je klaar om je meer over de minoren te vertellen en al jouw vragen te beantwoorden.

Waar is de Minorenmarkt?

De Minorenmarkt is in de Van Olstborg. Om precies te zijn: in de B-boulevard en de Gerardus de San conferentiezaal.

Welke minoren zijn er?

Op hanze.nl/minoren vind je een overzicht van alle minoren die de Hanze aanbiedt. De Minorenmarkt wordt ingedeeld op domeinen. Neem vooral ook een kijkje bij andere domeinen, misschien zit er wel iets tussen waar je nog niet aan gedacht hebt!

Hoe meld ik me aan?

Aanmelden voor de Minorenmarkt is op dit moment nog niet mogelijk.

Neem ook een kijkje op de Open Dag Masters!

Na je bacheloropleiding kan je ervoor kiezen om een master te doen. Tegelijk met de Minorenmarkt vind ook de Open Dag Masters plaats. Hier kun je je verdiepen in de verschillende doorstroommasters die de Hanze aanbiedt. Bekijk alvast in de doorstroomtool welke masters aansluiten op jouw bachelor.

Evenement types

• Open dag