Open Dag Fixusopleidingen

• Locatie

Verschillende locaties

locatie

Ben je geïnteresseerd in één van de fixusopleidingen en wil je in september 2025 met je opleiding starten? Bezoek dan deze Open Dag voor fixusopleidingen.

Voor fixusopleidingen geldt een eerdere aanmelddeadline, namelijk 15 januari. Wil jij misschien een fixusopleiding volgen maar ben je er nog niet helemaal over uit? Bezoek dan op 13 december deze Open Dag voor fixusopleidingen, zodat je op tijd je studiekeuze kunt maken en je aan kan melden voor de opleiding van je keuze! Van 15.00 - 18.00 uur kun je voorlichtingen volgen en in gesprek gaan met studenten, docenten en studiekeuzeadviseurs.

Aanmelden voor de Open Dag Fixusopleidingen is nog niet mogelijk.

Numerus fixus
Sommige opleidingen hebben een maximum aantal opleidingsplaatsen per jaar beschikbaar, er is dan sprake van een numerus fixus. Opleidingen met een numerus fixus hebben een vervroegde aanmelddatum, namelijk 15 januari. Lees hier meer over de numerus fixus.

Veelgestelde vragen over de Open Dag Fixusopleidingen

• Gedrag en Maatschappij