Lectorinstallatie Harald Pol

  • Evenement
2024_Harald Pol-4.jpg
  • Datum
    • datum

  • Tijd
    • starttijd

    • eindtijd

  • Locatie

    Van OlstBorg

    locatie

Op vrijdag 10 januari wordt dr. Harald Pol geïnstalleerd als lector Marketing en Ondernemen.

Je bent van harte welkom om op 10 januari aanwezig te zijn. 

Programma 

13:30 uur Inloop met koffie en thee
14:00 uur Paneldiscussie 
15:30 uur Pauze
16:00 uur Film lectoraat
16:05 uur Annemarie Hannink MHA, lid College van Bestuur    
16:15 uur Lectorale rede en installatie dr. Harald Pol  
16:45 uur drs. Kuneke Schraagen, directeur Instituut voor Business, Marketing & Finance
17:00 uur Receptie tot 18:00 uur   

Paneldiscussie
Voorafgaand aan de installatie vindt vanaf 13:30 uur een paneldiscussie plaats over de relatie tussen merk- en klantbeleving, de transitie naar een duurzame samenleving en de digitale transitie. De discussie wordt gevoerd door:

  • René Poel (manager marketing en business development De Friesland),
  • Brigitte van Buggenum (lid directieteam Klant & Service UWV),
  • Albert Botter (commercieel directeur FIB Industries),
  • Arjen Boekhold (impact innovation strategist Game Changer Unltd).

De discussie wordt geleid door Thirza Schaap. Thirza is oprichter van CX Unraveled en onlangs uitgeroepen tot #1 Top CX Professional Worldwide 2024.

Locatie  
Hanze, Van OlstBorg  
Gerardus de San conferentiezaal  
Zernikeplein 7 in Groningen  
   
Je kunt gebruik maken van de parkeerterreinen P3 en P4.
Graag aanmelden voor dit event via de link onderaan de pagina. 
   

dr. Harald Pol
Harald Pol studeerde Bedrijfskunde en Marketing. Zijn promotieonderzoek (2010-2017) richtte zich op hoe organisaties een duurzame relatie kunnen opbouwen met hun klanten, met speciale aandacht voor de rol van klantbeleving in dit proces. Harald heeft tijdens zijn loopbaan als adviseur en (interim)-manager veel bedrijven, zowel profit als non-profit, geholpen hun markt- en klantgerichtheid te vergroten. Harald heeft een aantal boeken en wetenschappelijke artikelen geschreven over marketing, klantbeleving en klantgericht ondernemerschap. Per 1 januari 2024 is hij benoemd tot lector Marketing en Ondernemen. 

Lectoraat Marketing en Ondernemen 
Het lectoraat Marketing en Ondernemen beoogt de kennis van organisaties en (student)starters van de Hanze te versterken door middel van onderzoek naar marketingvraagstukken. Dit zijn marketingvraagstukken op het gebied van o.a. duurzaamheid, digitalisering, verdienmodellen en waardesystemen.  

Het lectoraat maakt deel uit van het Centre of Expertise Ondernemen van de Hanze.