Lectorinstallatie Harald Pol
- Evenement
datum
starttijd
eindtijd
Van OlstBorg
locatie
Op vrijdag 10 januari wordt dr. Harald Pol geïnstalleerd als lector Marketing en Ondernemen.
Je bent van harte welkom om op 10 januari aanwezig te zijn.
13:30 uur | Inloop met koffie en thee |
14:00 uur | Paneldiscussie |
15:30 uur | Pauze |
16:00 uur | Film lectoraat |
16:05 uur | Annemarie Hannink MHA, lid College van Bestuur |
16:15 uur | Lectorale rede en installatie dr. Harald Pol |
16:45 uur | drs. Kuneke Schraagen, directeur Instituut voor Business, Marketing & Finance |
17:00 uur | Receptie tot 18:00 uur |
Paneldiscussie
Voorafgaand aan de installatie vindt vanaf 13:30 uur een paneldiscussie plaats over de relatie tussen merk- en klantbeleving, de transitie naar een duurzame samenleving en de digitale transitie. De discussie wordt gevoerd door:
De discussie wordt geleid door Thirza Schaap. Thirza is oprichter van CX Unraveled en onlangs uitgeroepen tot #1 Top CX Professional Worldwide 2024.
Locatie
Hanze, Van OlstBorg
Gerardus de San conferentiezaal
Zernikeplein 7 in Groningen
Je kunt gebruik maken van de parkeerterreinen P3 en P4.
Graag aanmelden voor dit event via de link onderaan de pagina.
dr. Harald Pol
Harald Pol studeerde Bedrijfskunde en Marketing. Zijn promotieonderzoek (2010-2017) richtte zich op hoe organisaties een duurzame relatie kunnen opbouwen met hun klanten, met speciale aandacht voor de rol van klantbeleving in dit proces. Harald heeft tijdens zijn loopbaan als adviseur en (interim)-manager veel bedrijven, zowel profit als non-profit, geholpen hun markt- en klantgerichtheid te vergroten. Harald heeft een aantal boeken en wetenschappelijke artikelen geschreven over marketing, klantbeleving en klantgericht ondernemerschap. Per 1 januari 2024 is hij benoemd tot lector Marketing en Ondernemen.
Lectoraat Marketing en Ondernemen
Het lectoraat Marketing en Ondernemen beoogt de kennis van organisaties en (student)starters van de Hanze te versterken door middel van onderzoek naar marketingvraagstukken. Dit zijn marketingvraagstukken op het gebied van o.a. duurzaamheid, digitalisering, verdienmodellen en waardesystemen.
Het lectoraat maakt deel uit van het Centre of Expertise Ondernemen van de Hanze.
Hoe tevreden ben jij met de informatie op deze pagina?