Geslaagd event Talents of Tomorrow

Talents of tomorrow - Gallery of sounds 2024 Jasper Bolderdijk-0525.jpg

Donderdagavond 30 mei vond voor het eerst een uniek evenement plaats: Talents of Tomorrow – Gallery of Sounds, waar getalenteerde studenten van het Prins Claus Conservatorium optraden voor een publiek van cultuur- en onderwijsprofessionals. Het was een groot succes. Het enthousiasme van zowel de performers als het publiek was duidelijk voelbaar. De aanwezigen genoten van een middag vol prachtige optredens en boeiende gesprekken.

Idee en organisatie
Deze bijeenkomst werd bedacht door studenten van de minor Eventmanagement (Hanze) en de opleiding Medewerker Evenementenorganisatie (Noorderpoort) in opdracht van CrossWise. De middag bood een platform voor zowel muzikale uitwisseling als waardevol netwerken. De JazzClub van het Prins Claus Conservatorium was de perfecte sfeervolle locatie hiervoor.

Muzikaal concept
De organiserende studenten hebben een prachtig concept neergezet. Met veel toewijding regelden ze alles: van het werven van artiesten, uitnodigingen en techniek tot horeca, presentatie en programmaboekjes. Een leerzame opdracht die ze met veel enthousiasme hebben uitgevoerd.

Geslaagde pilot
We zijn ontzettend trots op de inspanningen van alle studenten, zowel de organisatoren als de artiesten, en kijken uit naar toekomstige edities waar cultuur en onderwijs opnieuw hand in hand zullen gaan. Deze pilot smaakt naar meer!

De conservatoriumstudenten die meewerkten waren: Duo Timarchi & Van Den Bergh, Dinnerchat, Andrea Zerbetto, Aistist Kondratas & Petr Tureček, Idaira Moragues.

Foto's: Jasper Bolderdijk

• Kunst en Cultuur