HanzePro wordt Hanze

Samenwerken met de Hanze.jpg

Misschien heb je het al gelezen of gezien: Hanzehogeschool is Hanze geworden. De wereld om ons heen verandert en dat vraagt om een andere rol van de Hanze. We veranderen van een onderwijsinstelling naar een kennisinstelling waar studenten, onderzoekers, docenten en de beroepspraktijk samen leren en ontwikkelen. Passend bij deze ontwikkeling maken we als Hanze ook de keuze om vanuit één sterk merk te communiceren.

Dat betekent dat vanaf nu alle activiteiten van HanzePro voortaan te vinden zijn op www.hanze.nl en dat het label HanzePro komt te vervallen. Op deze manier is het Hanze-totale aanbod makkelijk te vinden voor zowel voor professionals en organisaties als voor jonge studiekiezers.

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op! Op
 www.hanze.nl/deeltijd vind je meer informatie over ons aanbod voor professionals. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met [email protected].

Lees meer over studeren als professional