Afstudeerfestival Academie voor Popcultuur

• Locatie

Neushoorn

locatie

Op donderdag 25 mei presenteert Minerva Academie voor Popcultuur haar allereerste afstudeerfestival in Neushoorn!

Maar liefst dertig studenten geven hun afstudeerperformances en nog eens vijftien studenten presenteren hun eerste prototypes in de Leeuwarder poptempel. Verwacht beukende noiserock, spannende films, cutting edge hiphop, prachtig beeldend werk, mode, psychedelische muziek met visuals, dampende techno, intieme vertellingen en meer, allen gepresenteerd als interdisciplinair werk.

We beginnen om ongeveer 13:00 uur in het Neushoorn Café waar de nieuwe lichting afstudeerders, die nu halverwege hun afstudeerjaar zijn, hun eerste prototypes presenteren. In de avond gaan we verder in alle zalen van Neushoorn met de afstudeerperformances van de studenten die hun opleiding afronden. Toegang is de hele dag gratis.

We zijn ontzettend trots op deze nieuwe lichting interdisciplinaire makers en weten zeker dat ze een grote impact zullen hebben op hun artistieke omgeving. Kom ook en geniet mee, want het is misschien wel de laatste keer dat je deze fantastische artiesten gratis en in de buurt te zien krijgt!

Datum: donderdag 25 mei
Locatie: Neushoorn, Ruiterskwartier 41, 8911 BP Leeuwarden
Entree: Gratis

Volg ons op Instagram @academievoorpopcultuur voor de laatste updates en meer info over alle afstudeerders én het blokkenschema. Of meld je hier aan en ontvang alle informatie per email.

DSC_4726.jpeg

Foto's: Hannah Stienstra